ما را دنبال کنید

جستجوگر

موضوعات

آمارگیر

  • :: آمار مطالب
  • کل مطالب : 3
  • کل نظرات : 0
  • :: آمار کاربران
  • افراد آنلاين : 1
  • تعداد اعضا : 0
  • :: آمار بازديد
  • بازديد امروز : 2
  • بازديد ديروز : 0
  • بازديد کننده امروز : 5
  • بازديد کننده ديروز : 7
  • گوگل امروز : 0
  • گوگل ديروز: 0
  • بازديد هفته : 2
  • بازديد ماه : 3
  • بازديد سال : 11
  • بازديد کلي : 780
  • :: اطلاعات شما
  • آي پي : 3.140.249.104
  • مرورگر : Safari 5.1
  • سيستم عامل :

دانلود Real Anatomy v1.0 نرم افزار آناتومی واقعی بدن انسان

نوشته شده توسط احد در تاریخ چهارشنبه، 7 تیر ماه 1391
 دانلود Real Anatomy v1.0 نرم افزار آناتومی واقعی بدن انسان
| لینک های دانلود تصحیح شدند |
| برای اولین بار در میان وبسایت های ایرانی|
| دانلود نرم افزار آناتومی واقعی و سه بعدی بدن انسان|
مارک نیلسن و شاون میلر از دانشمندان دانشگاه Utah ،رهبری یک تیم از دانشمندان و محققان آناتومی این دانشگاه را بر عهده داشتند تا نرم افزاری تهیه کنند که آناتومی واقعی بدن انسان را شبیه سازی کند.نتیجه ی زحمات و کار آن ها در نرم افزار Real Anatomy v1.0 خلاصه شد و در پست امروز وبسایت میهن دانلود، این نرم افزار را برای دانلود رایگان شما کاربران آماده کرده ایم.نرم افزار Real Anatomy به صورت سه بعدی طراحی شده و قابلیت نمایش تمامی اجزای بدن انسان مانند پا و قوزک پا،سر و گردن،ران،زانو،ستون فقرات،شانه،سینه، دست،لگن (مرد و زن) و شکم را دارد.دانشجویان می توانند از طریق 44 لایه ی این نرم افزار از ریزترین جزئیات پوست گرفته تا عمیق ترین نواحی استخوان،تمامی اجزای بدن انسان را تشریح کنند و به مطالعه در مورد آن ها بپردازند.در این نرم افزار تمامی بافت های بدن انسان از طریق یک میکروسکوپ مجازی، در سطوح مختلف بزرگنمایی شده است.
برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.
ادامه مطلب+Download

دانلود رایگان بازی Anno 2070

نوشته شده توسط فرشاد در تاریخ جمعه، 9 تیر ماه 1391
 دانلود رایگان بازی Anno 2070
|دانلود در قسمت هایی با حجم یک گیگ به همراه لینک های کمکی از سرور  RapidShare|

نام بازی: Anno 2070 Deluxe Edition
پلتفورم : PC / Windows
ژانر: strategy /
تاریخ انتشار جهانی : 17 November 2011
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English+5
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Ubisoft
مد بازی : single / multiplayer
مولتی پلیر : Internet
حمایت توسط : Related Designs
درجه بندی سنی : pegi 7
قابلیت آنلاین:دارد
شاهد انتشار  بازی دیگری از سمت کمپانی نام آشنای و غول پیکر یوبیسافت هستیم . این بازی تحت عنوان Anno 2070 Deluxe Edition در تاریخ 17 نوامبر سال 2011 میلادی منتشر شد . سازنده این بازی نیز استودیوی بازی سازی Related Designs می باشد . در سال 2070 جهان ما تغییر کرده است . سطح دریا ها بسیار بالا آمده است و تغییرات آب و هوایی از زمین یک چهره خشن و نامهربان ! به وجود آورده است .
ادامه ی نقد بازیAnno 2070  به همراه دانلود و تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب...
ادامه مطلب+Download

دانلود Corel VideoStudio Pro X5 ULTIMATE 15.1.0.34 نرم افزار قدرتمند ویرایش و مونتاژ فیلم

نوشته شده توسط احد در تاریخ چهارشنبه، 24 خرداد ماه 1391
 دانلود Corel VideoStudio Pro X5 ULTIMATE 15.1.0.34 نرم افزار قدرتمند ویرایش و مونتاژ فیلم
| دانلود نسخه ی جدید ویدئو استودیوی قدرتمند Corel VideoStudio|
حتما نام شرکت کورل را شنیده اید یا حداقل یکی از نرم افزار های معروف این شرکت را استفاده کرده اید. کورل یکی از معروفترین شرکتهای نرم‌افزاری دنیا با بیش از ۱۰۰ میلیون کاربر فعال در بیش از ۷۵ کشور جهان است. ساخت نرم افزار های CorelDRAW Graphics Suite, Corel Paint Shop Pro, WinZip با عث معروفیت این غول نرم افزاری شدند.در پست امروز وبسایت میهن دانلود نسخه جدید یکی از نرم افزار های قدرتمند ویرایش و مونتاژ فیلم این کمپانی را برای دانلود شما کاربران عزیز آماده کرده ایم. Corel VideoStudio Pro X5 نرم افزاری قدرتمند برای ویرایش و مونتاژ فیلم است.این نرم افزار دارای محیط بسیار ساده ای است که کاربر می تواند بدون نیاز به فراگیری آموزش های خاص، فیلم ها و ویدئو های خود را ویرایش و مونتاژ کند.از ویژگی های این ویرایشگر قدرتمند می توان به داشتن افکت های مختلف ویدئویی،ساخت اسلاید،پشتیبانی از اکثر فرمت های تصویری هم در ورودی و هم در خروجی و... اشاره کرد.
برای دانلود نرم افزار و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.
ادامه مطلب+Download

دانلود بازی Tiny and Big Grandpas Leftovers تاینی و میراث پدربزرگش

نوشته شده توسط فرشاد در تاریخ پنجشنبه، 8 تیر ماه 1391
 دانلود بازی Tiny and Big Grandpas Leftovers تاینی و میراث پدربزرگش
|دانلود  به همراه لینک های کمکی از سرور  RapidShare|
نام بازی: Tiny and Big Grandpas Leftovers
پلتفورم : pc
ژانر: Arcade / 3D
تاریخ انتشار جهانی : 2012
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت فایل: bin
ناشر: Black Pants Game Studio
نوع انتشار : License
مد بازی : 
حمایت توسط :  Black Pants Game Studio
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد
همیشه بازی های آرکید در طبقه ی خاصی از بازی های چند راسنه ای بوده اند. یکی از بهترین بازیهای منتشر شده در این زمره ، بازی فوق العاده جدید و عجیب ! Tiny and Big Grandpas Leftovers هست. مجموعه ای  در زمین که فیزیک مشترک بر آن اعمال می شود. اما همه چیز متفاوت به نظر می رسد ! شما Tiny هستید .  این کرکت بازی که ساختار طراحی عجیب و منحصر بفرد و در یک کلام جدید دارد یک Technophilia هست.که با اشعه ی خاصی که در اختیار دارد مراحل را سپری می کند.
ادامه ی نقد بازیTiny and Big Grandpas Leftovers به همراه دانلود و تعدادی پیش نمایش در ادامه مطلب...
ادامه مطلب+Download

دانلود نسخه ی کامل بازی Mass Effect 3

نوشته شده توسط فرشاد در تاریخ شنبه، 13 اسفند ماه 1390
 دانلود نسخه ی دموی بازی Mass Effect 3



به همراه پوستر با رزولونش 1920x1080
 poster
نسخه ی کامل
آخرین دی ال سی تحت عنوان EXTENDED CUT DLC به پست اضافه شد.(2012)
  
نام بازی: Mass Effect 3
پلتفورم : pc
ژانر: Action (Shooter) / RPG / 3D / 3rd Person
تاریخ انتشار جهانی : March 6, 2012
تاریخ انتشار در آمریکا : March 6, 2012
تاریخ انتشار در اروپا : March 9, 2012
نوع  فایل : دی وی دی کامل
زبان: English
فرمت ایمیج: ISO
ناشر: Electronic Arts
مد بازی :
حمایت توسط : BioWare
درجه بندی سنی : +18
قابلیت آنلاین:دارد

ساخت آخرین شماره از سری بازی سه گانه Mass Effect سرانجام به پایان رسید .هم اکنون نسخه ی کامل این بازی را برای شما عزیزان آماده کرده ام . تهیه کننده اجرایی بازی می گوید " پس از تلاش همه جانبه تیم بازی سازی ما من با افتخار اعلام می کنم که Mass Effect 3 ارزشمند و بزرگ همچون طلا ساخته رسمی شرکت ماست ". همچنین افزود " شگفتی های زیادی در این هفته و روزهای بعد از آن در انتظار شماست ".نسخه اصل بازی Mass Effect 3 در تاریخ ۶ مارس ( ۱۶ اسفند ) عرضه خواهد شد. قسمت دوم و سوم Mass Effect هر دو از موتور Unreal Engine 3 بهره می برند اما اینکه کدوم یک از آنها دارای گرافیک بهتری هستند و می توانند بر دیگری غلبه کنند شاید کار دشواری باشد. این بازی یکی از بازیهاییست که بسیاری از مردم مشتاقانه به دنبال تهیه آن در سال جاری هستند،بنابراین با توجه به اینکه فعلا بازی اصلی منتشر نشده است،این دمو می تواند برای علاقمندان به این بازی تا زمان رسیدن نسخه کامل آن یک تجربه خوب باشد. در این دمو فقط حالت بازی تک نفره در دسترس است ،اما عنوان شده که حالت چند نفره آن در تاریخ ۱۷ همین ماه (فوریه) در دسترس خواهد بود . یکی از امکانات بازی Mass Effect 3 این است که می شود با استفاده از کینکت دستور هایی را به شکل صوتی به کارکتر های بازی داد . Bioware این بخش را در E3 2011 نمایش گذاشت. این دستور العما ها در نسخه ی ایکس باکس به طور کامل توضیح داده می شود .بر اساس گفته ی BioWare ،  سازنده ی این بازی و پروژه ی غول پیکر ! این بازی به جد یکی از سخت ترین بازی هایی هست که تا به کنون در زمینه ی آدم های فضایی و محیط غیر انسانی در بازی های چند رسانه ای ساخته شده است . از ویژگی های این بازی به داشتن بیگانگان فضایی و ربوتهای غول پیکر با اشکال مختلف میتوان اشاره کرد .تنها هدف این ربات ها و بیگانگان ،متوقف کردن گیمر برای نجات زمین است . نجات زمین موضوعی کلیشه ای در حوزه ی بازی های چند رسانه ای ! بازی از قابلیت پشتیبانی کینکت در مکالمات بهره میبرد و شما میتوانید دستوراتی را به یارانتان با گفتن جمله ی انگلیسی ان بدهید. طراحی و ساخت گیم پلی این بازی بر عهده ی سر کار خانم christina norman خواهد بود و گفتنی است گیم پلی بازی قوی تر اما به موازات دو نسخه ی قبل خواهد بود و مطمئنا درجه سختی ان بالتر رفته.هوش مصنوعی در سطح بالاتری از دو نسخه ی قبل قرار دارد.مقابله با دشمنان کاری دشوار به حساب می اید که به مانوید یک جنگ تمام عیار را می دهد همچنین قابلیت اپدیت کردن قابلیت ها وجود دارد.همچنین برای رفتن از یک کاور به کاور دیگر لازم نیست شما کاور خود را رها کرده و به کاور دیگری بروید بلکه این کار با فشردن یک دکمه انجام میپذیرد.دشمنان شما قادر به بر گرداندن نارنجک هایی هستند که از سوی شما به طرف انان پرتاب می کنید همانند انچه در سری بازی های Call of Duty دیده میشود.مراحل در قسمت سوم مانند نسخه های قبلی از پیش تععین شده نبوده که این مطلب به ما نوید ان را میدهد که بازی دارای مراحل فرعی نیز هست.
صداگزاری های بازی بر خلاف دو نسخه ی قبل برعهده ی اقایclhnt mansell گذاشته شده که به خاطر اهنگسازی فیلم هایblackلیست سلاح های موجود در این بازی عبارت است از : M-8 Avenger,M-76 Revenant,M-96 Mattock,Geth Pulse Rifle,Collector,Assault Rifle,M-15 Vindicator,Cobra (new),M-37 Falcon (new),M-99 Saber (new),Phaeston (new),N7 Valkyrie (DLC, new),Chakram Launcher (DLC, new),M55 Argus (DLC, new.....شناخته میشود و باید منتظر موسیقی متفاوتی از بازی باشیم.
ادامه مطلب+Download

دانلود Wordpress Free and Premium Theme Bundle مجموعه قالب های وردپرس

نوشته شده توسط احد در تاریخ پنجشنبه، 8 تیر ماه 1391
 دانلود Wordpress Free and Premium Theme Bundle مجموعه قالب های وردپرس
وردپرس (Wordpress) یک سیستم مدیریت محتوا برای سایت‌ها و وبلاگ هاست که برای محتوای آموزشی، تجاری، علمی و... استفاده می شود.همچنین قابلیت ایجاد سایت‌های اجتماعی با افزونه‌های قدرتمندی همچون buddypress ،ایجاد انجمن با افزونه bbpress، و... را داراست که با زبان برنامه نویسی PHP نوشته شده و توسط MySQL پشتیبانی می‌شود.این سیستم در نزد برنامه نویسان وب بسیار محبوب بوده و بسیاری از کاربران از قالب های آماده ی این سیستم مدیریت محتوا در وبلاگ ها و وبسایت هایشان استفاده می کنند.در پست امروز وبسایت میهن دانلود،مجموعه ای از قالب های آماده ی وردپرس را برای دانلود رایگان شما کاربران آماده کرده ایم.این مجموعه دارای بیش از یکصد قالب آماده در موضوعات مختلف است.
برای دانلود و مشاهده ی توضیحات تکمیلی به ادامه مطلب مراجعه فرمائید.
ادامه مطلب+Download

دانلود گجت نامه شماره چهاردهم

نوشته شده توسط محمد علی پور در تاریخ پنجشنبه، 8 تیر ماه 1391


نام مجله: گجت نامه
شماره: چهاردهم
نویسنده: Gadgetiha.ir
فرمت مجله: PDF
زبان مجله: فارسی

توضیحات:
گلچینی از مطالب و اخبار دنیای فناوری اطلاعات و تکنولوژی را که در سایت های مختلف منتشر می شود را می توانید در گجت نامه بخوانید. به فصل دوم مجله ی گجت نامه رسیدیم. در این شماره صفحه آرایی مجله قدری تغییر کرده و مرتب شده است و دسترسی به مطالب از طریق فهرست نیز راحت تر شده است.
برای دانلود رایگان مجله گجت نامه از میهن دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

ادامه مطلب+Download

دانلود کتاب مقدمه ای بر رجیستری

نوشته شده توسط محمد علی پور در تاریخ پنجشنبه، 8 تیر ماه 1391


نام کتاب: مقدمه ای بر Registry
نویسنده: نامشخص
تعداد صفحات: 250
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی

توضیحات:
رجیستری جایی است که تنظیمات نرم‌افزارها و سخت‌افزارها در سیستم‌عامل ویندوز در آن به ثبت می‌رسند. محل نگهداری فایلهای رجیستری در پوشه System32/Config می باشد. رجیستری، یکی از مهم‌ترین و اصلی‌ترین بخش‌های سیستم‌عامل ویندوز است. در کتاب پیش رو بطور کامل با رجیستری و بهینه سازی و تغییرات در آن آشنا خواهید شد.
برای دانلود رایگان کتاب "مقدمه ای بر Registry" از میهن دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

ادامه مطلب+Download

دانلود کتاب آموزش نرم افزار Maple 9.5

نوشته شده توسط محمد علی پور در تاریخ پنجشنبه، 8 تیر ماه 1391


نام کتاب: آموزش نرم افزار Maple 9.5
نویسنده: نامشخص
تعداد صفحات: 28
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی

توضیحات:
نرم‌افزار مپل (به انگلیسی: Maple) یکی از نرم‌افزارهای مشهور ریاضی است. میپل نرم‌افزاری بسیار قوی در زمینهٔ ریاضی است که کار عملی ۱۰۰ دانشجو بوده است. نام آن به معنی درخت افرا (درختی شبیه چنار) است که عکس برگ آن بر پرچم کانادا وجود دارد. دلیل این نام‌گذاری نوشته‌شدن این نرم‌افزار در دانشگاه‌های کانادا خصوصاً دانشگاه واترلو است. در کتاب پیش رو به آموزش نسخه 9.5 این نرم افزار پرداخته شده است.
برای دانلود رایگان کتاب "آموزش نرم افزار Maple 9.5" از میهن دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

ادامه مطلب+Download

دانلود مجله بازی های رایانه ای PG E Magazine شماره اول

نوشته شده توسط محمد علی پور در تاریخ پنجشنبه، 8 تیر ماه 1391


نام مجله: بازیهای رایانه ای PG E Magazine
نویسنده: گروه pg
شماره: اول
تعداد صفحات: 60
فرمت کتاب: PDF
زبان کتاب: فارسی

توضیحات:
اینبار با یکی دیگر از مجلات تازه کار و خوب فارسی در زمینه بازیهای رایانه ای در خدمت کاربران میهن دانلود هستیم. نقد، بررسی و مقایسه بازیهای کامپیوتری جدید را می توانید در این مجله بخوانید البته این شماره اولین شماره مجله هست و کمبود بعضی از موارد مانند طراحی گرافیکی خوب طبیعی است.
برای دانلود رایگان مجله "PG E Magazine" از میهن دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

ادامه مطلب+Download

ارسال نظر

کد امنیتی رفرش

نظرات ارسال شده

نظرسنجی

پیشنهادتان درباره ی وبلاگ ما چیست؟